:) Bra dag...

...som började med att klockan ringde 12.00 (!). Borstade tänderna idiotlänge och iväg till tandläkarn kl. 12.30. Iväg å iväg förresten, jag har ju typ 50 meter till tandläkarn så jag gick faktiskt ;). Jag var ganska säker på att det skulle finnas ett och annat hôl i tänderna (tansebissingarna) efterssom jag inte vart där på 2 år nu. Men icke! Inte en antydan till hål och jag fick beröm för min tandskötsel :D. Skööönt....

Med en så tidig uppstigning så hann jag med en sväng till Mill innan träningen ikväll. En jäkligt kul träning vare oxå. Med mkt folk efterssom Götenes Junisar var där å "gästtränade".

Nee, nu ska jag surfa reda på hur det går för Federer i US Open... Ha' de'...

Kommentarer
Postat av: syrran

jallå elle... kollar varje dag men du skriver ju aldrig.... gör det..

2008-09-10 @ 11:35:34
Postat av: Malla

DU ROBERT! jag tycker du är lite dålig på o uppdatera denna sida ibland, jag är ju en trogen läsare ju!! HEJA SIL :P =)

2008-09-10 @ 21:21:13
Postat av: rebecca

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=99444

2008-09-10 @ 21:24:59
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0