Oh my deer!

Körde på ett rådjur igår! Hade vart och lämnat min bil hos Leif i Kinne-Vedum och fått låna hans fina lilla Lupo istället. Jag hann 500 meter från Kinne-Vedums kyrka sen small det... :(  Dumma j-vla djur! Såg ut som råbocken hade bestämt sej för att ge sej på den stackars lilla bilen... Jag hann ju bromsa ganska mycke och dtyra undan lite men den smällde ändå in i förardörren ganska rejält. Vi tror att herr bock har klarat sej men jag har pratat med jaktledare Holgersson iaf. Nu är det 1-1 mellan mej å Leif i sporten "krocka varandras bilar" och det kan la räcka så tycker man...


I lördags var det fest och VM-kval på Postiljonen. Riktigt sköj va de! Tack för ett bra initiativ TP! :)



Storbild å grejer...




Dalen o Fox mumsar god smörgåstårta...



Ståplats...




Nu ska jag samla kraft å bege mej till gymmet med Fredde (a.k.a. Phelps)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0