Laddar...

... för morgondagens viktiga match mot Hassle/Torsö. Vinst och vi är en poöng före, förlust och vi är 5 poäng efter :S . Jag å Hampus kolhydratladdade med en faktiskt inte allt för smakfull Carbonara på Rasta ikväll. Nu blir det mkt vatten inatt, pasta när man vaknar imorn och sen är det bara å köra.
Var å såg Götene köra över Sandhem med 6-0 idag. Helt överlägsna tycker jag. Har vart på Vallen idag oxå och nu är allt klart inför resultatrapporteringen till klassfotbollen. Minde bra var att bevattningen av A-plan havererade ikväll... Hoppas de får ordning på det för annars lär det bli betonghårt til matchen imorn kväll.
Nästa vecka börjar jag redan min semester! Ska upp till syrran i Sthlm på tisdag och kika när hon tar examen (heter det examen?). Sen blir det tre veckor till ledigt med full fokus på TV:n och EM!! Alla har ju inte lyxen att få vara på plats i Österike OCH ha biljetter till ALLA Sveriges matcher... som typ Mill... 
Efter tal om bl.a Halmstad och Kungshamn verkar det nu iaf. bli Smögen på midsommar. Verkar bli ett hyffsat gäng som drar dit så det kan nog bli hur sköj som helst.
Sverige - Spanien 14:e Juni planerar vi se med Dam + Herr-laget på Delicious (stavning?) i "Sta'n". Ska se till att fixa amälningslista till det snabbt som j-vel.

Snart fredag förresten! Då blire Skärgårdkryssning med "Magnus Gabriel" med jobbet! Sen lite utgång kasnske... Kan bli riktigt njutbart i solen :P . 

Hepp... nu ska här skuras lite tankar och golv :P ..   Byebye

Kommentarer
Postat av: yngsta storasystern

kul att du kommer å hälsar på mej! jag ska btw se sverige - ukraina på söndag, som en liten försmak på em! kram.

2008-05-29 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0