Å va vi spöa dom sen!

7-0 blev det mot Weimer och Mr. Hedberg noterades för inte mindre än 4 mål! :) Vårsäsongen kunde knappast slutat bättre... I går kväll kl. 20.00 var min semester slut och man klev in på mejeriet igen. Lite trökit å missa EM-finalen men med 7-0-segern i ryggen så gick det helt ok att börja jobba. Nu längtar man bara till lördagens sommarfest på Vallen! Verkar som om det kommer komma fler folk än på många år så det blir nog hur kul som helst!

På onsdag är det arbetsdag på Vallen. A-planen ska fixas till så den blir ännu finare än den redan är inför hösten. Jag lovade ju bilder från dansbanebygget och dom kommer. Har bara inte fått tummen ur än och här från jobbet kan jag inte ladda upp dom.

I lördags såg jag å Fox den gamla Hamilton-filmen "Vendetta". Och vi hittade en rolig looalike :) Är inte Stefan Sauk modell 1995 jäkligt lik Jonas Svensson idag? Bedöm själva :)

Stefan Sauk?               Jonas?
    



Nu ska jag gå och kolla till Bregottmaskinen här. Och kolla till vårt sommarbarn här på avdelningen oxå... Micke.

Kommentarer
Postat av: grannen

Likheten finns..

kolla även in din föredetta arb.kamrat Masse å skådisen Voody Harrelson

2008-07-01 @ 15:20:42
Postat av: Annette

Har alltid funderat på vem det är Jonas påminner om, men det står ju utom allt tvivel!

2008-07-03 @ 22:09:04
URL: http://www.annetteholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0