Skara blev de'!

Och sköj vare om än inte så där gôrmöe folk som på typ Oktoberfesten (åå najsa minnen från ifjol... :)). Innan hemåkning åt vi en inte alltför smakfull kebab-baguett från stället intill Pressbyrån. SG var stängt :(  Why? Och att nattamaten inte smakar är ju ett bevis på att det måste vart riktigt kass!

Idag vaknade jag kl. 8!! Inte bakfull dock... Vid 13-tiden åkte jag med Hampus till Vallen å klippte gräs (blev inget klippt igår pga. regn). Jag fick köra kanter och slänter med den lille klipparn och Räven tog planerna med den stoooora :) .
Efter utfört dagsverke intogs en välförkänt "filé Oskar" på Vickan där även Ratko slöt upp. När vi satt där och spisade som bäst blixtrade det till typ ute vid E20 följt av en j-vla smäll som fick Räven å söka tröst hos mej :P . Senare fick vi höra att blixten mycket riktigt slagit precis i närheten av E20 och orsakat att tre bilar som just passerade stendog!! Lurigt det där...

Efter maten åkte vi hem till mej å blegade på "I Am Legend". Daalen kom hit å kikade oxå. Helt ok film. Sen bar det av ut till Rasta för en fika. Så... det var min dag det. Nu känner jag att soffan lockar och jag lär inte hålla mej vaken länge till... Får ringa å säga go'natt till Mill först som ägnar sig åt utgång i Gbg idag :)   *gäsp   Bye...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Soffan som lockar??? Jag trodde ni var släkt... Moahahaha

2008-07-13 @ 16:06:55
Postat av: Robert

Hihi,, kan inte sluta skratttta Björn...

2008-07-13 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0