På jobbet igen...

Då var man tillbaka på jobbet då... Den senaste semesterveckan kan man ju knappast klaga på direkt! Igår (lördag) var jag, Räven å Fred å badade i Flämslätt. På kvällen var det Olstorp som gällde :). Förfesten hölls på Västerby och därifrån åkte vi buss till Tidan. Riktigt skoj va de'. Bussresan hem var oxå trevlig om än i längsta laget... 1h o 45 minuter tog det att komma hem!

Idag har jag oxå varit på Flämslätt ett tag oh det är inte omöjligt att jag åker dit imorn oxå :). Ska försöka komma upp i tid bara ;)  Gillar att det är gräs typ överallt I Flämslätt. Sand = sand i kläder, håret, bilen. Berg = obekvämt.

Undrar hur man ska orka med träningen imorn kväll :S . Vill nog till å ha konstant vätskeintag på beachen om man inte ska tuppa av nere på Vallen sen...

Jag skrev ju att jag hade problem med TV'n. Jag konstaterade dock ganska snabbt att det inte var Telia-boxen det var fel på efterssom jag inte har Telia som TV-leverantör längre utan Tele2 :) . Hade varit fint å ringa (viket jag var nära att göra) å felanmäla hos Telia utan att ens vara kund :P. Nu ringde jag Tele2 istället och fick igång bilden efter ett par minuter. Fick fabriksåterställa boxen å sen var bilden tillbax. Puh...


Adjööö....

Kommentarer
Postat av: Maloo

Gillar man att ligga i stående läge är ju Flämslätt perfekt annars är det i backigaste laget. Fast jag måste ju nu för tin, när man har små glin, va i vattnet det mesta, och det är ändå det bästa.

2008-08-01 @ 16:51:39
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0