Jahap....

Då har snart två dagar till passerat sen sista inlägget härt i bloggen :). Å vilka dagar sen!! Precis som man minns somrarna som liten typ :) . I går var Hällekis Camping destinationen och jag, Mill, Maria, Agge å Malla solade åt glass och njöt i solen. Vissa badade oxå om än inte jag...
Idag kunde jag dock inte hålla mej från att svalka mej med några dopp. Flämslätt var platsen och sällskapet bestod av mej och idel töser igen! :P  Jag, Mill, Mickan, Maria o Lotta... Agge var tydligen för trött för att släpa arslet ur bingen :P
Nå't som var lite otäckt var att ambulansen fick hämta en kille/gubbe som fick nåt slags anfall. Kanske värmeslag med tanke på den tropiska värmen och starka solen som stekte mot sluttningen...

Med rejält påbättrad bränna åkte jag till vattenhålet Restaurang Viktoria och förfriskade mej med hamburgare och ett par kalla öl :) . Tösera fick bita ihop och åka å träna istället :P .

Nu blir det en lugn soffliggarkväll här och förhoppningsvis håller vädret i sig så man kan spendera ytterligare några timmar på beachen imorn!!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0