Hur f-n ska jag komma upp....

...till tvättiden klockan 12 (!) idag? Har typ inget rent så jag FÅR inte försova mej idag. Efter tvätteriet ska nog jag å Fred in till Skövde (Did they push) och kika på kläder till bl.a. sommarfesten :).

Först av allt nu så ska jag äta en extra frukost (åt på jobbet innan hemgång) pga. att vi fick med oss massa go mjukost och nån kakaodryck hem idag :) . Det är kort datum på grejerna så det är bara å frossa i sig :P . Fick även lite ädelost som jag själv inte har för avsikt att förtära... Nån som är sugen?

Arbetet med A-planen på Kinnevallen fick nog ett bra resultat, tror jag... Återstår väl å se hur gräset tar sej å sånt. Hoppas den blir finare än den var innan ingreppet iaf! :)

Rättade just 8 bingolotter. 0 kr i vinst. Tackarrrr :(    Go'natt....

Kommentarer
Postat av: syrran

din far ÄLSKAR ädelost!!!

2008-07-03 @ 13:25:08
Postat av: Råttan

Det vet du... ;)

2008-07-03 @ 22:14:50
Postat av: Robert

Hehe... ni får la sloss om möglet... :)

2008-07-03 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0