De' va de' de'

Då var julen snart över då. Skönt att man inte har så mycke julpynt att plocka ner :). Jag har inte kännt så mkt av julen förutom julafton efterssom jag har jobbat hele tiden...

Annandagen med Scotts på Stadt blev iaf. jäkligt lyckad. Kan inte fatta att de kunde dra SÅ mkt folk dan efter juldan å allt. Vi stog i kö minst 30 minuter och vi var där ca. 21.30! Hörde att det var fullt 23.30... Och folk i alla åldrar där inne, 18-50+...
Och det blev ju inte mkt dansat för dom som tänkt sig det när Scotts spelade. Elle nån slags kollektiv tryckare blev det väl typ...

I dag har jag och mormor vart hos morsan i Lidkp och käkat lutfisk. Har inte fattat vitsen med den fisken riktigt men... Har förstått att man "lutade" fisk förr för att få den ätbar efter att den varit torkad och hård som en träbit innan. Men nu 2008 känns det la som det finns godare alternativ i frysdisken, men men... Möe kryddor och go sås till så smakar det la helt ok iaf. Och mor hade ju rullat ett par köttbullar till "barna" oxå så mätt å belåten blev man iaf :) . Senare kom Anna o Rickard förbi å tog en fika innan de styrde mot Stockholm med Carina i baksätet. Rickard fick spela tetris med all packning i bagagutrymmet innan de åkte för att få plats med allt... :) .

Fick ett sms från Mill precis. De har vart på amerikansk fotboll idag. Å imorn flyger de hemmåt igen. Landar i Köpenhamn på tisdag morgon så de är väl hemma i Gytne på tisdag kväll :) .

Nu måste jag arbeiten igen... God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0