Gäsp...

Det blev en riktigt bra lördagskväll på Stadt tillslut även om Sverige förlorade. Efter 5 timmars sömn var det dags för barndop i dag. Jag mådde förvånansvärt bra trots allt och dopet var så fint så... :)  I eftermiddags åkte Jag o Räven å kollade på Råda - Corner. Det såg ut som Cornerspelarna hade festat rätt så hårt igår för Råda var helt överlägsna och vann med 7-1! Snyggaste målet gjorde dock Corner genom en klockren bicykleta. På vägen hem blev det "Donkan"...

"Bica" :P




Tycker synd om Tjeckien som åkte ur EM ikväll efter tre mål av Turkiet sista kvarten.


Målen från Turket - Tjeckien



Jag pratade med Mill förut oxå. Tycker lite synd om henne faktiskt... Förlust för Sverige, kalla nätter, regn, lera, fulla folk på campingen dygnet runt... Hoppas verkligen dom får bättre väder snart asså, för då kan man nog ha det ganska bra där nere...

Campingen i Innsbruck där typ 3000 svenska fans bor
 


Inatt gör Lunkan första passet som sommarjobbare hos "oss" på Arla. Hoppas han sköter sig nu pojken så jag å Fred slipper skämmas förn! Det är ju ändå vi som tipsat Arla om hans enorma potential inom den ädla mejerikonsten...


Det är alltså den här mannen som ska förpacka er bregott i sommar... ;)







Nej men gå å lägg mej nurå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0