Tillbax! :)

Måste erkänna att jag haft lite ångest för att jag inte har bloggat på ett tag och jag har inga bra bortförklaringar heller :( .
Det blir liksom bara så att ju längre man väntar desto mer tar det emot att börja skriva efterssom det har hänt så mycke att skriva om sen sist. Men nu tar jag tag i det och skriver lite igen. Jag tror att man måste skriva väldigt ofta och kanske inte så långa inlägg så man inte kommer ifrån det liksom...

Ja, vad är det viktigaste som hänt sen jag hörde av mej här sist då? För det första är semestern slut för min del och man är inne i nattjobbarlunken igen. Blir till att sova i TV-soffan ett par veckor nu så man kan ha OS-sändningarna på i bakgrunden :) .
I fotbollen har det ju vart sommaruppehåll ett tag nu och vi spelar första seriematchen för hösten på fredag. I onsdags spelade vi träningsmatch mot Sil (hatmöte?). Vi vann med 3-0 och gjorde en riktigt bra match. Känns gött inför serien!

LOVAR att det inte ska dröja länge mellan blogginläggen framöver. Ser ju trots allt att ni är ett gäng som är inne och kikar då och då och man vill ju inte göra er besvikna :) .


Kommentarer
Postat av: Maloo

Skyll på sommarens soliga dagar. Men nu när det regnar har du inget att skylla på så det är bara att skriva på.Jag har dig på Bloggkoll så jag har ju inte behövt kolla in sidan hela tiden efter nya inlägg men när du nu ploppa upp där så blev man ju possetivt överraskad :)

2008-08-12 @ 11:02:29
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: syrran...

skönt att du e tebax igen... min sem är oxå slut.. lite i allafall... jobbar ensam hela dagen... kom och fika vet jag!! kram/H

2008-08-12 @ 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0