Helg...

Nu kan jag ta helg efter att ha jobbat en natt extra plus varit på ett möte nu på dan. Gött me långhelg!
Sitter å väntar på Hampus som ska komma med en borrmaskin å hjälpa mej att sätta upp en hatthylla och ett nyckelskåp :) . Ni som vet hur längesen det var jag fick dom här grejerna inser ju att det är på tiden att de kommer upp på väggen... :P

På begäran har jag letat upp Fredrik "Playboy" Persson blnd publikbilderna från Villa-matchen oxå... :)

Men varför så skeptisk min Playboy? Trodde det var en bra match?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul att din present ska komma upp, var det 25 du fyllde när du fick det.

2009-01-15 @ 16:29:38
Postat av: Maloo

Jag trodde du skruvade upp såna saker själv."Lite snett är inte lett" har jag hört ;-)

2009-01-15 @ 18:29:19
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Jocke

Fors fullständigt dominerar på den här bilden med, jag börjar bli rädd för den mannen!!

2009-01-15 @ 23:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0