Följetongen "Min fot och jag" går (haltar) vidare...

Försökte träna i går igen... Funkade inte nu heller utan fick kliva av igen... :(  Nu blire ingen fotbollsträning förns foten funkar som den ska... Ingen idé att chansa för tidigt. Jag får hålla mej till gymmet och cykeln där 1-2 veckor nu. Fast man e j-vligt sugen på å kunna köra för fullt på konstgräset!!

Igår kväll kom mammalediga Kristin och visade upp 7 veckor gamla Isac på jobbet :). Han såg pigg å starker ut pöjken men undrade nog lite vart han kommit med alla vitklädda människor med vita mössor som stog å blegade på han...


Kommentarer
Postat av: Helena Färg och Fantasi

nu e jag hemma igen :)

2009-01-20 @ 12:25:56
Postat av: Fille

är foten svullen eller? annars kanske det e samma skit som för mig typ. i november blev ju min fot aldrig bättre så jag fick ju åka till ulf svärd i axvall tilslut o han gav mig en spruta och sen tabletter mot inflammation. hade inflammation i ledbandfästet, foten svullnade itne men den gjode ont hela tiden på ett ställe...

2009-01-21 @ 18:20:44
Postat av: Robert

O fan.... Hmmm.. ja det låter ju typ samma... Får käka lite tabletter då... Får se vad som finns i gömmera :P Foten har ju aldrig vart svullen men gör ont nånstans därinne ändå...

2009-01-21 @ 19:26:59
Postat av: Fille

då är det fan samma skit...försök hitta diklofenak i gömmerna för det e klass, annars kanske jag ahr kvar några som du kan få..

2009-01-22 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0