Ok...

...har funderat på nåt att skylla mitt obloggande på men jag hoppar över det...

Till er som undrar över statusen på min vänsterfot så är läget kritiskt men stabilt. Minsta snesteg kan dock förstöra allt....
Närå,, jag har tränat ett par träningar nu och kör la typ 70% kanske. Ikväll äre träning igen så jag hoppas att det snart går att köra för fullt! Träningsmatcherna börjar ju om några veckor!

Hittade lite bilder i mobilen som nån kanske vill se...

Första bilden är från förra lördagen då Syrran och Casper firade sina födelsedagar ihop :) . 

Goa cubcakes hade ho bakat!





Och söndagen efter var det "KickOff" på Knistad Herrgård med K-VIF...
















Nej nu ska jag kolla på "Vem vet mest" här...  Sen äre träning som sagt.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Gött o se tbks, men verkar som jag är den ende som inte övergett dig!;) Blir det stadshotellet i möra??

2009-02-06 @ 09:04:44
Postat av: Helena Färg och Fantasi

KRAM sötis!! Är ensam ända tills nästa helg nu för jonas är i österike go skiing... kom och hälsa på mig vett ja!

2009-02-06 @ 09:57:45
Postat av: Robert

Japp Jocke,,, imorn blire hotellet :)

2009-02-06 @ 16:52:45
Postat av: Jocke

Gött!! Då ses vi nog där, vi polkagrisar ska ha festligheter i möra med!!

2009-02-06 @ 21:24:29
Postat av: grannen

...bilden längst ner är det Kalle H lr Aragorn från sagan om ringen?? ;-)

2009-02-06 @ 23:47:01
Postat av: Jocke

Nä det är Presidenten för Chains MC

2009-02-07 @ 00:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0