Oj...

... då har det rävat iväg några dagar sen sist då. Till Malla's och alla andra trogna läsares stora glädje är jag nu tillbax med ett inlägg :). Ful startsida "nån" hade gett min dator efter ert senaste besök förresten Malla.... Jag kommer hitta den skyldige...
Här på jobbet är det mesta sej likt, en nyhet är dock att vårt lilla sommarbarn Lunkan tydligen gjort nån form av gott intryck på ledningen efterssom han numera förärats med ett vikariat här på avdelningen. En annan lite otäck sak hände Fredde häromnatten. Mitt i natten kom han å sa att han kände sig sjuk, troligen lunginflammation. Anledningen till hans oro var att han känt sej varm och lite svettig en stund... Jo det är ju allmänt kända symtom vid analkande lunginflammation :).

"Jag" har hittat (Carina har tipsat mej...) en rolig hemsida om man gillar frågesport. Adressen är "vetgirig.nu" och där kan man delta i seriespel i frågesport och utmana andra tävlande i frågedueller. Mitt alias på den sidan är ngot så otroligt som "Robisco" om någon undrar.

Jag har väntat med att skriva om den största och roligaste nyheten som hänt på länge. Jag har gått å blivit sambo! :) :)
Mill håller som bäst på att flytta in sina pinaler i min/vår lägenhet och det känns riktigt bra :).

Idag innan träningen tog vi ett nytt lagfoto på herrlaget. Det vi tog i våras dög tydlign inte av nån anledning som jag inte vet. En erkänt duktig och i omnejden omtyckt fotograf tog bilden (samma fotograf som i våras) och vad jag tycker om dennes kompetens att ta bra lagfoton behåller jag nog för mej själv... Jaja, resultatet återstår att se.

Över och ut....

Kommentarer
Postat av: Leif

mm, tror det kan ha vart en lindrig form av lunginflammation, svettig efter träningen idag, så nått äre ju iaf. :)

2008-09-12 @ 03:48:39
Postat av: Malla

Du får säga till om du behöver hjälp med bevis eller likande när du ska hitta den eller de skyldiga!

2008-09-12 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0