Mör...

... i benen efter en jobbig träning är jag. Men lite extra ork till desista avgörande matcherna i serien är nog inte fel. Shit va jag vill ha den där kvalplatsen till 5:an (minst kvalplatsen)! Tröttare än vanligt är jag oxå efterssom vi hade möte på jobbet till 7:20 i morse. Vi ska tydligen få nåt nytt system av lönesättning så man får la se om man får mer eller mindre när det är klart :).

Hetaste samtalsämnet här inatt gäller att hitta på namnförslag till Kickis kommande knodd :). Agge å Henri går igenom typ ALLA namn från A-Ö och skriver ner tänkbara alternativ :P.
Jag pratade nyss med Mill och hennes kattungar har hittat ett nytt favoritställe att klättra på. Fönstret. Tydligen väldigt kul med persienner och allt! :). De verkar ju inte avskräckas av diverse olyckor heller. Den ena fastnade med tassen i persiennen igår blev hängande och ramlade sen med ryggen före i golvet. Men det verkar va glömt nu.... Upp å påt igen bara!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sådana är di små liven... `

2008-09-03 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0