Gött mos i Rotebro!!!

Idag vann vi en sjukt viktig match mot Jula, 4-2 och nu e vi med å krigar om kvalplatsen in i det sista! Shit va starka vi har vart hemma på Vallen i år asså :). Min uppladdning inför matchen kunde ju vart bättre om man säger så... Vaknade av att Hampus ringde 15 minuter innan samling! Fick kasta i mej lite mat och var en kvart sen till samlingen. Böter till laget i form av en Sverigelott... Inte första för mej om man säger så...

Sitter å snackar med Maccan på msn. Han ska hoppa fallskärm imorn förmidda! Så vi får la se om vi se om han dyker upp nere på Vallen för å se damerna spela hem serien på eftermiddan...

Måste ju berätta om en busringning som jag fick mottaga tidigare ikväll när Agge å Maria va här å mumsa tacos :). Ringde ett skyddat nummer på mobilen och en röst påstod sej vara Inge Lennartsson (ni vet Heimertränar'n). Jag gick faktiskt på det i typ en sekund :). Sen hörde jag ju att det var en pojkröst i andra änden... Busringningar funkar tydligen fortfarande som fredagsnöje för den yngre generationen :P.

Nu kallar Pokerstars på min uppmärksamhet här så det får räcka för idag... God afton gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Inge Lennartsson

du e ju vän med bollen.. vi har haft agenter på plats..

2008-09-15 @ 16:57:54
Postat av: Inge Lennartsson

Det var en lördag jag ringde ej Fredag, Hoppas du lär dig veckodagarna innan du kan komma ner & tränna med oss

2008-09-16 @ 14:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0