Vicken gala!

Satan i gatan va bra det va igår på fotbollsgalan! Proffsigt arrangerat och massa trevligt Götenefolk på ettt å samma ställe.... Värdiga pristagare måste man väl också säga att det var.

Vaknade sjukt tidigt för att ha festat igår. Hann t.o.m. ut och gå GIF's tipspromenad i förmiddags :P. 7 av 10  rätt fick både jag å Mill...

Bilder från gårdagskvällen kommer komma upp här antingen ikväll eller under morgondagen (lugn å fin bara Widlund) :P . Kameran var inställd på sk. "bloggläge" hela kvällen :). Ska försöka få till nån videouppladdning oxå om jag kan...

Nu blire film i soffan en stund.... byebye

Kommentarer
Postat av: Widlund

Klass!

2008-11-16 @ 15:03:25
Postat av: Fille

jag måste också finnas med robisco...jag vill göra bloggdebut nuuuu

2008-11-16 @ 16:47:36
Postat av: Robisco

Haha... jojo... vi får la se vad jag kan kräva fram ur kameran :P...

2008-11-17 @ 00:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0