Nymasserad :)

Kom precis hem efter en 2 timmar lång massage! Jäkligt skönt får jag säga och tack för presenten syster :) .
Hon som masserade fick fock hoppa över högerfoten efterssom jag stukade den på träningen igår :( .
Nu står äggena på kokning så det blir ett par äggamackor innan jobbet...

På lördag e det fotbollsgala och imorn MÅSTE jag hitta en skjorta/slips att ha på mej! Blir en tripp till Lidkp imorn eftermiddag. Skjort-köp, klippning och bandy står på schemat :) .

Nu piper äggklockan... Ha' de'

Kommentarer
Postat av: Helena Hedberg/Färg&Fantasi

Åh vad skönt att du gillade det... går ju själv dit regelbundet, hon är toppen Susanne! rekomenderas varmt till ALLA... "Susannes body and face" Mera info samt prislistor och dyl finns hos mig på Färg & Fantasi.

2008-11-14 @ 06:40:52
Postat av: Robert

Vaddå reklam? :P

2008-11-14 @ 06:55:50
Postat av: Helena Hedberg/Färg&Fantasi

hahaha

2008-11-14 @ 14:51:12
Postat av: Helena Hedberg/Färg&Fantasi

PS. du kommer väl oc köper alla julklappar hos oss... vi har ju presenter till alla i alla åldrar vet du väl... kram på dig lillebror

2008-11-14 @ 14:52:29
Postat av: hedlund

Det är lång väg till SM-guldet

Det är lång väg att gå

Det är lång väg till SM-guldet

Det är många lag att slå

Så bye bye IF Boltic

Bye bye VSK

Det är lång väg till SM-guldet

Men dit ska vi nå

För ni kan inte inte rubba oss

Ni kan inte inte rubba oss

Vi har Sveriges bästa bandylag och ni kan inte rubba oss

2008-11-14 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0