Sleten...

Försov mej såklart till tvättiden och fick spela i svettluktande kläder som vanligt :P. Skit samma, det viktigaste är att vi vann med 4-1! Tidan var nog det sämsta motståndet vi mött i år å siffrorna kunde blivit större. Jag själv borde väl gjort åtminstånde två mål. Jag måste nämna Tidans ena mittback som la mer energi på att reta upp mej än på att spela fotboll. Tre gånger sparkade han undan stödjebenet på mej när jag gick förbi honom och bollen var typ 50 meter bort (ingen överdrift). Till och med hans medspelare sa till honom att sluta löjla sej. Så j-vla gött å få sno bollen från honom senare och spela fram Patrik som gjorde mål!
På hemvägen blev det Mc Donkan i Mariestad och nu efter att ha lagt in tränarens referat och matchfakta på hemsidan så är det läga att försöka sooova igen. Är j-vligt trött, framförallt i benen...
Imorn är det tidig uppgång (9.00) för en tur till Jönköping med Mill. Det blir IKEA först å sen ska vi kolla på Sils damer som möter Mariebo därnere. Detta medans mina kära bröder och lagkamrater i K-VIF planterar skog för att förstärka klubbkassan :( . Får lite dåligt samvete för det faktiskt... sry.
Johans farsa "Lemmel" filmade förresten på matchen idag. Ska bli sköj å få se nån gång.
Nej nu ska jag väcka och köra iväg Hampus som sin vana trogen har somnat i min soffa :) Sen blir det sängen... So long...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Undras just om det skulle spela nån roll om tvätt-tiden var kl.17....eller 18...;)Neiij, tror inte det va. Kul att du hittat in i blogg världen...och nu har jag lämnat komentar till dig så nu väntar jag bara på en till mig :)
(dom är inte så många...förstår inte varför)

2008-05-27 @ 22:23:13
URL: http://malooskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0