Så...

Nu ska här bloggas! Har läst lite bloggar och blev sugen på att pröva lite, så här kommer första inlägget i Robisco's blogg :) .

Sitter på jobbet (Arla) som vanligt på nätterna. I går kväll tog sig Perelli vidare till final i Eurovision. Såg inte de andra bidragen men jag antar att det var väntat. Jag gillar och har aldrig gillat låten riktigt faktiskt, den sätter sig liksom inte... Dessutom har det ju hänt nåt med Charlotte. Hon är ju inte det minsta snygg längre! Inte för hon har vart nån 10-poängare förut heller men efter sista supertrimningen inför Schlagerfestivalen så ser hon ju numer ut som nån katt-lookalike elle nåt... Håll med mej?!

Igår var jag och Agge och såg LIF - Alingsås. LIF vann med 5-2 tillslut men det har dom enligt mej sin supergiftige forward Uno Gunterberg att tacka för. Innan han satte 1-0 till LIF i 40:e minuten hade Alingsås vart det bättre laget och borde vart i överläge i paus. Jaja, i andra halvlek höjde sej LIF och de 3 poängen var väl ändå rättvisa. 5-2 speglar inte matchbilden dock.

Imorn är det vi (Kinne-Vedum)som lirar match borta mot Tidans IF :) . Bara vinst som gäller då. Tidan har noll poäng efter 5 matcher och utav oss ska dom inte få några heller! Nej, nu är det strax frukost här så det får nog "be it" för detta första inlägg... So

Kommentarer
Postat av: Albertsson

Härligt rob... ska bli kul att läsa..
Måste ju bara leka språkpolis lite me. De får man ju inte så ofta på dig men va menar du me " Jag gillar och har aldrig gillat låten riktigt faktiskt" .

Slarv Rob :P:P:P

2008-05-24 @ 15:09:58
Postat av: Robisco

Jag menar jag gillar INTE och har aldrig gillat....
Fel av mej... flåt... ;)

2008-05-25 @ 20:54:03
Postat av: Albertsson

Förstod de men man måste ju hugga när man kan :P ...
Keep up the good work

2008-05-25 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0