Ont i pärat...

Haft ont i huvudet hela natten här... :( . Säker på att det är vätskebrist sen matchen men det borde ge sig snart så möe vatten jag bäljar i mej! :) I morgon (fredag) blir det dock drycker av ädlare valör :P. Tror vi kommer få det hur kul som helst. Senare på kvällen kommer Lunkan och Hampus (hoppas jag) och kanske fler och möter upp på Stadt. Richard... aka. "Dubben" har beviljat mej och Fredde sovmorgon från sekretariatet till 10 på lördag. Skööönt... Som kompensation får han smita hem tidigare på eftermiddan. Farsgubben som skulle firas tror jag :) ....
Agge är hemma från jobbet inatt förresten. Hon spelade oxå match förrut och hade fått nån knepig "inte-få-luft"-attack. Stackarn... Hoppas hon kvicknar till snarast bara. Det vankas ju festligheter imorn, sånt får man inte missa!!

Kan nån förklara varför man har en "smyginvigning" på Medeltidens Värld imorn? Är det inte bättre att vänta med invigningen tills allt e klart? Hmm... jag begripert inte iaf...  Vicket väder vi ser ut att få på Klassfotbollen i år! Riktigt nice... Hoppas glassfrysarna är fyllda till bredden på Vallen för det lär gå åt!

Tjoflöjt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0