Nytt smeknamn...

Richard har fått ett nytt smeknamn av mej idag; Dubben :)  Det var inte första och inte sista gången som han på träningen ikväll planterade sina nyvässade skruvdubbar på min känsliga fot :P Jaja, no hard feelings... (Kanske ska pröjsa lill-Dahlen elle Erka för att köra över honom nån träning... :P ) "Lunkan" stog över dagens träning med en något ovanlig skada. Han skadade ryggen när han knöt skorna innan U-lagsmatchen igår! Ok om det hade vart Kalle H eller Anders D vars ryggar krökts och slitits av skoknytande i typ 100 år... ;)
Shit va jag sooov idag alltså. Hade ställt klockan på 15.30 för att få sova ut lite men det räckte tydligen inte för jag snoozade typ 20 ggr och gick inte upp förns kl. 17... :S . Imorn blir det mindre sömn dock. Kl. 14 ska jag, Fredde och "Dubben" åka ner till "Vallen" och förbereda dataprogrammet inför helgens klassfotboll. Det blir en jäkla massa lag och grupper som ska knappras in för att det ska flyta på bra på lör-sön.

image1

Björn Gustafsson... hur tänkte han? "Nä men nu när jag har chansen inför miljontals europeiska TV-tittare är det väl lika bra att göra bort sej för all framtid!" Vi svenskar som känner igen hans bortkommna å vilsna humor kunde ju skratta men vad f-n tänkte resten av europa? Var det det proffsigaste isfolket i norr kunde hitta? En fjunig pjuklarv som aldrig sett en TV-studio förrut... Så såg det ju säkert ut iaf...

Nä nu börjar det suga lite i knäckebrödtarmen här känner jag. Får nog bli ett par hårdingar med lite Bregott Havssalt på... gytt dä.

image2        image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0