Green green grass of home...

Tisdagen har till stora delar tillbringats på Kinnevallen (stora delar av den vakna tiden iaf.). Jag, Fredde och Dubben hjälpte till å sköta vattenspridarna när vi ändå var där för att greja med Klassfotbollen. Sen var det träning för oss som inte var med U-laget i Björsäter. Det blev tyvärr förlust med 4-0 där... Det är lite tunt med folk till U-laget just nu, eller iaf. tränat folk. Vi var 10 stycken på träningen, Tomba jobbade och var den enda som saknades från de 11 som kommer att starta matchen mot Hassle/Torsö på torsdag. Det blev en ganska lugn träning med mkt avslut och lite lätt styrka.
Vi hann inte färdigt med Klassfotbolls-förberedelserna idag så det blir en sväng till Vallen imorn oxå. Helst så jag är tillbaka till Götene till kl. 16. Jag å Mill har räknat ut att mellan 16-18 imorn är nog enda tiden vi hinner ses på hela veckan! :S

Nu MÅSTE jag f-n få nya skönare skor här på jobbet snart asså. Blir ju lika trött i benen här som på träningarna...

Back to work..... so long....


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Åh kul, nu vet jag vad du håller på med... kram

2008-05-28 @ 08:15:11
Postat av: Maloo

Att man kan bli så trött i benen av att sitta framför datorn...hade jag ingen aaaaning om ;)

2008-05-29 @ 21:44:09
URL: http://malooskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0