Vi hänger med...

... i toppen av tebellen efter 3 nya poäng idag! 4-0 mot Moholm (läs mer på http://www.k-vif.com/ såklart) blev det. Jag fick äran att göra mål oxå vilket inte händer varje match, och ännu mer sällan att Richard gör mål vilket han lyckades med idag, kul! Extra sköj eftersom Mill såg mej spela för första gången idag (väntar fortfarande på syrrans första) och ett par jobbarkompisar var oxå där. Efter matchen blev det kebeb, en öl och fotboll på "Vickan". Efter det så har jag å Fred (Fox orkade inte idag eftersom han går upp halv 4 på morgonen!) kollat på "The Bank Job". En helt ok film som oxå får en 4:a :) .

"
Vid ett bankrån kommer Terry och hans gäng ovetandes över lite mer än pengar och juveler, och plötsligt är de indragna i ett dödligt spel som sträcker sig ända från den kriminella undre världen till den brittiska kungafamiljen...
"







Jag hann INTE läsa ut boken igår innan jag somnade och ärligt talat tror jag att de typ 10 sidor som är kvar kommer bli för mkt idag oxå. Kanske borde pröva att läsa INNAN man börjar bli gôratrött nån gång... 

Och så lite väder....   Håll till godo :)





God natt gott folk :)

Kommentarer
Postat av: mamma

16:56 spöregnar det iaf..å jag som måste ner till tvättstugan...å mitt hår som är nyplattat!!....

MAYDAY! MAYDAY! S.O.S. ;-)

2008-06-26 @ 16:59:34
Postat av: grannen

förvisso är jag mamma..

men nårra "helar" har jag aldrig lyckats få te...i första led! ;-)

2008-06-26 @ 17:01:09
Postat av: Robert

Hmm... vem är vem här egentligen? :S

2008-06-26 @ 17:09:30
Postat av: sofie

Haha tycker det e lite kul. Go go Grannen. Grattis till målet

2008-06-26 @ 22:57:35
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: grannen

Bobby...vem jag är behöver du aldrig nånsin tvivla på..inte på att jag är en jävel på rekor heller...vad sägs om en skål till dig å räven i morrn? (gärna svar på min mobbe som sms lr ett tevligt samtal innan arbetspassets slut ca: 12:00) ...om du först kmr hit å klurar ut hur jag ska (läs:du) bränner ut en tv-serie på 8 GB på 4,7 GB skivor!?!?

Sofie: om du med målet menar egna små "helar" så är det tyvärr försent...

Däremot har jag en alldeles underbar dito i andra led...kolla gärna in honom på www.malooskrypin.blogg.se

där hittar du även Alma- en dlöm i losa! ;-)

2008-06-26 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0