Va gla' en kan bli!

Nu ska jag gå till "snarkebingen" sova gott med en ny seger under kudden! Det blev en hääärlig 1-0 seger i bortaderbyt mot Hällekis. Dalen avgjorde med typ 7 minuter kvar å jag blev så j-vla gla' när jag såg bollen gå in!! Det blev en sån där "TV-pucken"-hög med alla kviffare. GÖTT!!

En s.k. TV-puckhög



Innan matchen var jag inne i Skara på studenternas utspring. Sjukt längesen man var där själv (ja i Skara har jag ju aldrig sprungit ut men ni fattar la va?) men man kommer ihåg hur j-vla skoj det var de där sista dagarna! Hängde på Lunkan, Wallan, Malin, Anna och Sandra några dryckesflaskor som säkert är urdruckna så här dags... :)
Jag å Fredde hann med en lunch på Canton och glass från "Lejonet & Björnen" (dom har en jäkligt god sort som heter Äpplepaj) innan vi kollade på kortegen med alla traktor/lastbilsflak.

Gott-gotti-gott-gott



Imorn blir en sköj dag. Först lite frukostfika och sen kolla på Sils damer mot Nittorp. Sen tar vi bussen till Lisch vid 15.45 och laddar upp inför Spanien-matchen!! Ska bli riktigt sköj å se på matchen ihop med massa goa kviffare (plus några hundra andra svenska supportrar oxå för den delen). Sen blire förhoppningsvis segerfest på Delicious...

Jahap,,, då va det la dags för fredagsproceduren... Väcka och skicka hem Räven som på sedvanligt sätt har ockuperat och somnat i soffan.. :)

Hampus trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0