Ujuj... sicken helg

Har ju f-n inte HUNNIT blogga på ett par dar! Ja, jag vet att endel skrattar åt världens störste tidsoptimist nu men det är sant :) . I lördags var det ju klassfotboll och sen träning och väl hemma igen var man ju tvungen att njuta lite också :P . Det blev mat och ett par kalla på Asia Corner med Agge, Maria, Malla å Lotta. Räven och Dubben ;) kom oxå dit. Sen gick vi vidare till Parkgatan där det inmundigades lite vin och jag å Maria gav Agge å Hampus en lektion i den ädla Kubb-konsten :) . På väg hem vid 23.30-tiden blev det ett pitstop på "Vickan" där kebabtallrikar medtogs till Linnégatan. Stensomnade efter maten och kl. 8 ringde klockan, dags för ännu en dag i sekretariatet på klassfotbollen.
Helgen på Vallen flöt klockrent i år och ibland kändes det rätt så gött att ha "inomhustjänst" istället för under den stekande solen.
I går kväll tog jag med Mill till Kinnevallen FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Hmm... Hur kan man ha undgått denna idyll i 20 år ;) ...  U-laget spelade mot Hova/Weimer och fick tyvärr stryk med 4-0. Sen var det bara att bege sej till jobbet kl. 20. Kändes jobbigt att passera förbi "Köket" o "Vickan" och se alla soldyrkande, ölnjutande personer och istället krypa in i mejeriet... Jaja, nu ere måndag och match ikväll borta mot Jula, viktigt!! Imorn bär det av mot huvudstaden och syster yster... Men allra först blir det fika med Richard å Hampus :)    Shit! Skulle ses kl. 14.30 och jag ska ner i tvättstugan först! F-n! Sen som vanligt  :P  ....... byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0