3 poäng å målskytt! :)

Äntligen!... fick man göra mål igen efter en drös matcher av "torka". Viktigast av allt var förstås att vi slog Lerdala med 3-2. Lill-Dalen gjorde de två andra målen.
Blev väckt av Maria idag som ville... oj vänta.. haha Nu ringde Lunkan å ville komma upp på lite efterfest efter deras Stundentfest i Skara. Så nu sitter han här i söffa pöjken! :P
Vart var jag... jo... Maria ringde å ville att jag skulle åka med henne, Agge å Mickan till Björkullasand. Visst visst, vi åkte dit och där slöt även Sofie med familj upp.

       


Kl. 16 var det hemfärd och inlastning av pasta på "Vickan" innan matchdags. Nu ska jag joina Lunkan i soffan å kolla lite EM-repris. Ha' det! Natti...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt det måste vara vandringen som måste gjort susen :D

2008-06-10 @ 09:58:01
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: agges mamma

nu blev jag besviken ville ju se mina döttrar som gris o åsna på filmen du spelade in

2008-06-11 @ 22:28:47
Postat av: Robert

Ja, men hur lägger man upp filmer då?! Jag är ju ny i bloggbranchen ju... :)

2008-06-12 @ 03:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0