Vaaarmt...

Fy f-n vad svårt det var att sova idag asså! 30 grader i lägenheten och jag som brukar vilja ha det ganska kallt sovrummet! Hade tänkt att gå upp vid 12.30 idag å åka till Lerdala men jag kände mej noll utvilad (som vanligt när man vaknar iof..) så jag slog de planerna ur hågen och somnade om så gott det gick i hettan...

Runt kl. 15 ringde Hampus o Fred å väckte mej. De var i Flämslätt och badade men jag skippade solen idag för en gång skull. Får göra ett nytt försök med tidig uppgång och bad i morn istället.
Träningen ikväll blev la typ så varm å jobbig som man kunde tänka sej. Sen att jag har en förmåga att svettas typ 10 liter i timmen när man tränar gör ju inte saken bättre. Efter träningen började Fredde o Hampus förfesta inför Måndax omedelbart. F-n va jag hade velat följa med!! Mill o co. är oxå där så hon ringer med jämna mellanrum å berättar hur jävvla kul det är.. :(
Jag får vänta till nästa måndag då jag har semester igen. Då jävlar blire Måndax!!!

Nu kom vårat sommarbarn Lunkan hit å hälasr på sin chef :P .

Byebye...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så nu är jag här o lägger en kommentar:) har drömt helt sjuka drömmar i natt tack vare er mina kära jobbarkommpisar.. jag kommer att vara ett nervvrak på flygplatsen:S

2008-07-29 @ 17:18:45
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0