Trött, mätt och nyklippt...

Jag hann som vanligt nätt å jämt i tid till min klipptid men det var lugnt efterssom jag fick vänta en kvart innan det var dags. Två (!) timmar senare var jag klippt, slingad och friserad :) . Nu hade jag typ 30 minuter på mej att hämta upp Mill inne i Skövde och åka till Fjället, en mil utanför Skövde. Vi blev en kvart sena men det är mindre än vad de som känner mej är vana att behöva vänta :P . Grillen tändes och på med kött och kyckling... Det va gyyt :) . Klockan nio var det dags att tacka för sig, köra hem Mill och sen styra mot Arla. Så nu sitter jag här fortfarande mätt och belåten :).

Imorn är det träning igen! Får ju abstinens nu under uppehållet när vi bara har en träning i veckan och inga matcher...

Oj, nu har det gått 1,5 timmar sen jag började skriva detta... Glömde visst att klicka på "spara" :) .   byebye

Kommentarer
Postat av: syrran

mat hos mig i möra kanske?

2008-07-16 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0