Sorry...

...för mitt urusla bloggande de senaste dagarna men det har helt enkelt inte blivit av. Sitter å väntar på att få lämna jobbet för sista gången den här veckan. Hem, sova, sen ska jag in till Skövde och träffa Mill som har spenderat de senaste dagarna på kusten tillsammans med kusiner och deras familj. Jag har halvt om halvt lovat Hampus (som vikarier som planskötare denna veckan) att hjälpa honom på Kinnevallen i eftermiddag oxå så jag får se om jag kan dela på mej :S . Hampus hade förresten en hederlig dejt i går kväll! (Det var ingen hemlis hoppas jag :P) Återstår att få höra hur det artade sej ;) .

Sommarfesten i lördags blev minst lika lyckad och trevlig som vanligt även om den såg ut att blåsa/regna bort ett tag i början av kvällen. När vi anlädde till Vallen hade just någon form av tromb passerat! ALLA partytält under vilka det var tänkt att man skulle sitta och äta låg som plockepinn och gick inte att rädda. Förtältet (vid namn Isabella) tillhörande Fredde o Richards husvagn som stog uppställd vid Kinnevallen föll även det offer för stormbyarna :( .

Igår somnade jag inte förrän kl. 10 på morgonen. Anledningen var att jag fastnade i boken "Levande begravd" av Peter James och kunde inte slita mej förrän den var utläst. Har förrut läst Stig Larsson böckerna och kan meddela att denna var om inte lika bra så iaf. j-kligt bra den oxå.

Nepp, dags för sista rycket innan hemgång här... På återhörande... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0