Sol, bad, bad o sol...

Idag tog jag med mej Räven till Helena å Jonas i Blomberg (Sjöåsen). Maria och Rosanna från Indien är  i Sverige nu och tillbringar helgen här nere så det var kul å träffa dom igen! Vi åt, badade, solade och åkte båt :) . Skööönt!
På kvällen har jag, Räven, Fred, Anna, Ida, Elin och Sandra vart på en liten strand vid Vristulven och grillat och badat. Trevligt trevligt...

Blev förbannad när jag kom hem för TV'n funkar ju f-n inte (dagens i-landsproblem :P) ! Måste va nåt vajsing med Telia-boxen :( . Jaja... man har ju alltid datorn som tur är!

Nyss hördes Lunkans stämma lite försynt ropa "- Rooobert" utanför fönstret. Han å Lina skulle visst ut på en kvällstur på inlines :) . Själv har jag precis gjort sittups och armhävningar här så man inte blir helt förslöad på semestern ;).

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0