Snart semester!

Nu ere bara typ 4 timmar kvar (slutar 03.24 inatt) till en dryg veckas ledighet! På fredag åker jag å Mill till Stockholm och stannar till måndag. Ska bli jäkligt gött å strosa omkring i förhoppningsvis sol!
Träningen ikväll var sköj och lite avslappnad som det ska vara under uppehållet. Ändå bra fart på spelet och lite löpning på slutet. Roligast var att se Räven släppa två tunnlar på 30 sekunder i kvadraten :) . Mindre kul är att nåt är vajsing inne i mitt knä :( . Har kännt av det i typ två månader men åp träningen idag var första gången det gjorde ont å träna... Min oerhört vetenskapliga egna bedömning säger att det är nåt jäkla brosk elle nåt som ligger å jävlas därinne. Jaja, fortsätter det å bli värre får jag nog kolla upp det.
Oj, glömde ju det absolut roligaste med dagens träning! Peter Hall var nere och gjorde sin första träning på evigheter efter sitt benbrott (och massa följdproblem) som han fick i fjol våras. Hoppas han kan träna på nu, sånna spelare behövs alltid!

Imorn kommer Mill till Gytne och vi ska kika om vi hittar nåt bra att ge hennes mor som fyller år på måndag. Jag ska försöka hinna med å hjälpa Albertsson å flytta oxå. Bära soffor och sängar är ju alltid kul! Som tur är har han ju hiss så det går nog fint :) . Man förväntar ju sej dock en inflyttningsfest av stora mått så småningom... :P .
Senare i morn kväll är det planerat att jag ska spöa Mill i biljard :) .

Hmm... på tal om inflyttningsfest så är vi nog ganska många som väntar på en inbjudan från en viss tränare oxå... ;)

Back to work... Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0