Vänta!!

Lämna mej inte! Jag lever och mår bra... Har inte hunnit med bloggeriet på ett tag bara :( Har haft massor att göra. Typ vakna, äta, jobba, sova, äta, träna, jobba osv...

Idag hände nåt fruktansvärt! "Sum of all fears" liksom... Min datorn pajade!!!  En vecka efter att jag betalt in över 2000 kr för att köpa loss den efter att ha hyrt den via jobbet i tre år, helt sjukt! Ringde till Dell's support iaf och blev hyffsat lättad när han efter en stunds väntan fick fram att det var ett par veckor kvar på garantin :)  Verkar vara hårddisken som gett upp så inom 5 arbetsdagar kommer en snubbe hit och byter den... Har ju som tur är en gammel laptop oxå som Richard lånat ett "litet" tag. Men nu är den här igen och kan stilla mitt internetbehov, och ert bloggläsarbehov :P ...

Nu måste jag bara försöka rädda det som fins på den trasiga hårddisken innan Dellgubben kommer och raderar allt! Massa foton, filmer, musik, grejer till hemsidan mm. som MÅSTE gå att rädda bara! Ska ta med datorn till Richard imorn så får vi se vad den gamle hackern kan göra åt saken :) .


Nån mer än jag som kollar på Snooker på Eurosport förresten? Fattar inte varför men jag tycker det sköj å se på't...

Tänkte lägga upp några bilder från bowling/julbord med jobbet och en film när Lunkan spårar ur på jobbet... Men det får nog vänta tills den andra datorn är frisk igen...

LOVAR att snart vara tillbax...  So long...

Kommentarer
Postat av: Helena Färg och Fantasi

Kram på dig lille bror... nu blev hon glad!

2008-12-17 @ 08:32:31
Postat av: Mamma

Tack, för att Du finns, jag har saknat dig, här får man ju lite info om hur du tillbringar din fritid. Vi är ju lite dåliga på att ringa både du och jag.

Kram, kram från mamma

2008-12-17 @ 16:25:53
Postat av: Robert

Haha,,, låter ju som du bor på andra sidan jorden...

2008-12-17 @ 17:12:33
Postat av: Jessie

Jag vill också veta mer om din fritid.. Du vet jag & Marianne kan inte bara röcka upp oss från vår vardag & åka änna frå Lischöping för att kolla hur du har det... Du måste uppdatera oftare

2008-12-17 @ 21:49:49
URL: http://jessiessimplelife.blogg.se/
Postat av: Jessie

Jag vill också veta mer om din fritid. Du vet jag & Marianne kan inte bara röcka upp oss från vår vardag & åka änna från Lischöping för att kolla hur du har det.. Du måste uppdatera oftare...

2008-12-17 @ 21:54:52
URL: http://jessiessimplelife.blogg.se/
Postat av: Jocke

Skönt o se att du e tbks!!

2008-12-17 @ 22:16:44
Postat av: Fred

ahh, tyckte det var lika roligt varje dag och gå in och kolla vad alla skrivit för kommentarer..:)

2008-12-17 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0