Dan före dan...

God morgon mina vännerrrrrr....

Känns faktiskt inte som det är julafton imorn när man jobbar och ska jobba ända tills imorn bitti! (Bitti ?, va fan e det för ord? Bitti!?..... )   Annat vare när man hade jullov... Och snö va det alltid oxå... :P

Känns "lite" trökigt att min å Mills första jul som sambos firas med ett nätt avstånd av 800 mil (elle åt) mellan oss. Men men, min julafton blir väl, hoppas jag, lik alla mina andra 25 julaftnar :).

Idag ska jag å Fred till Lidköping och fixa det sista i julstöket ;). Det äär ju så mycket att stå i dessa juletider.... *not. Jag ska även låta Christian, en Arlakompanjon, ta en titt på min trasiga dator å se om han kan klura ut nåt sätt att rädda det som räddas kan på hårdisken... Han e lurig på sånt där den gamle soldaten... :)

Ne, till sängs....  Natti

Kommentarer
Postat av: Moster

Men Robert förstår du inte att alla sitter och väntar på resultatet av julspelandet, kan du inte tala om vem som vann och vem som var med i laget som förlorade alla matcher. Visst var det ......Man du kanske är lika rädd för att tala om det som jag för Zorro och alla hemska westernfilmer.

2008-12-25 @ 23:21:37
Postat av: Moster

Men Robert förstår du inte att alla sitter och väntar på resultatet av julspelandet, kan du inte tala om vem som vann och vem som var med i laget som förlorade alla matcher. Visst var det ......Man du kanske är lika rädd för att tala om det som jag för Zorro och alla hemska westernfilmer.

2008-12-25 @ 23:22:28
Postat av: Robert

Haha... Jojo visst vann ni. Men betänk då att jag fick dras med två gamla tanter i mitt lag... Carina å Erik hade ju bara en i sitt... :)

2008-12-29 @ 00:06:30
Postat av: Mamma

Gamla tanter??????vad jag minns så var du och jag i samma lag och jag är väl för skråen ingen tant.

Tur för dej att det är långt kvar till nästa jul och att tomten inte har så bra minne.

2008-12-29 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0