Laddar...

...för en jäkligt viktig match borta mot Tidavad ikväll! Ska bli sköj med serien igen och matcher som gäller lite! Och inatt blir det jobb igen... Kommer kännas som en väääldigt kort helg tror jag. Först blire lite OS i soffan :) Får väl se om man håller sig vaken och kollar lite på damernas handbollsmatch kl. 8.

Igår var jag å Räven å såg Heimer - Falköping. Heimer vann med 4-0 men det var den överlägset sämsta div. 3 match jag har sett. Båda lagen bara måste ju åka ur den divisionen om de spelar såhär framöver... Kan bli sköj å se Heimer - Lundsbrunn nästa säsong :P

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag ska komma & heja på er i alla fall... :)

2008-08-15 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0