Godafton :)

Ikväll var det träning men pga. många återbud av olika anledningar var vi bara 10 personer. Tränaren måste tycka att vi har blitt lite klena för det var väldigt mkt styrketräning idag :P. Jobbigt men som vanligt gött efteråt. Efter träningen åkte jag å Fox och hjälpte Malla att kabla igång hennes bil :). Innan jobbet blev det Vickan med Mill å Fox.

Skrev ju att jag bara skulle jobba 4 nätter denna veckan men så verkar det inte bli... Fred ska vara ledig torsdag-fredag så det passet får nog jag ta.

Känns det inte som Sverige haft j-vligt mkt otur i OS hittills? Senast Sanna som fick FÖR snabb start och sprang rakt in i första häcken...

Imorn bitti åker jag in till "katta-tanta" (Mill) i Skövde :) . Ha' de' gott folket :) !!


Kommentarer
Postat av: grannen

Jag hoppas du växt till dig lite nu å behandlar katterna med den respekt de är värda...sumpi darrar ff av skräck när vi ens nämner ditt namn! ;-)

2008-08-19 @ 17:20:48
Postat av: Robert

Han darrar inte... Spinner kallas det... :)

2008-08-20 @ 01:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0