Derbydags!

Imorn smäller det på Såtavallen :) ! Efter en lättare träning idag längtar man som f-n till matchen imorn! Vi har alla "ordinare" klara för spel å det känns som vi har lite av revansch att utkräva efter att inte fått in bollen när Trolmen var på Kinnevallen i våras, 0-0 blev det ju då...
Så imorn blire inget med att ligga å snarka i sängen till efter 17 på emftermiddan! Nej, upp å ladda ere som gäller!!

Så... då var man rik igen då i ett par veckor :P. Lönen ploppa väl just in på kontot :) .

Hmm... hur gick det för Man United tillslut tro? Hann ju bara se första halvlek på Vickan innan jobbet. Får kolla upp detta NU.........  1-0 till till United!! Gott de! Dynd för mej bara att Corner slog LIF i div. 4 derbyt eftersom jag spelat en peng på den dubbeln (LIF och United) :( .

Ses på Såtavallen imorn hoppas jag! Ta med de grön/vita flaggorna! :P   Byebye

Kommentarer
Postat av: grannen

Jag var på plats på såtavallen....blåfrusen å vindpinad for jag hem...men fick iaf se ett mål! ;-)

2008-08-26 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0